به گزارش ایرنا علیرضا رشیدیان، یکشنبه شب در جریان دیدار با خانواده شهید علی اصغر حسینی محراب گفت: آنان می دانند که فرهنگ ایثار و شهادت از تمامی سلاح ها و ابزارهای جنگی کارآمدتر است.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی در تمام این سال ها در برابر جبهه کفر مقتدرانه ایستادگی کرده است، افزود: امروز سربلندی این کشور و ملت در سایه پایداری بر اصول و ارزش های اسلامی حاصل شده و مدیون خون شهدا و خانواده بزرگ ایثارگران است.
وی با اشاره به اینکه رشادت، دلاوری و ایثارگری های شهدا قابل ارزش گذاری نیست، گفت: حماسه آفرینی شهدا از ابتدای حضور در جبهه و تا امروز در جامعه نمود عینی دارد و امنیت و آسایش و آرامش امروز این جامعه و کشور مدیون آنهاست.
وی خانواده معظم شهدا را مایه مباهات و افتخار این ملت و مسئولان دانست و گفت: باید به آنان و استواری گام هایشان در حمایت و دفاع از نظام ارج نهاد.
استاندار خراسان رضوی همچنین با سرکشی از منزل خانواده شهید حسین ستوده، در دیدار با همسر و فرزندان این شهید بزرگوار گفت: امروز پراکندن عطر شهادت و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران که با تبعیت از آرمان های امام راحل(ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب سرافرازی ایران اسلامی را به ارمغان آورده اند، وظیفه ای همگانی و برای مسئولان افتخاری بزرگ است.
رشیدیان با بیان اینکه این شهدا در راه دفاع از نظام مقدس اسلامی و آرمان های آن از همه چیز خود گذشته و کاری کارستان کردند، گفت: آحاد ملت ایران وامدار خون شهدا و رشادت‌ ایثارگران عرصه دفاع مقدس هستند.
وی اظهار کرد: باید همه با تمام توان و بهره‌گیری از آنچه که در قالب مسئولیت‌هایی که به امانت به ما سپرده شده، برای تداوم راه شهیدان تلاش کنیم.
استاندار در ادامه با اشاره به اینکه خانواده شهدا سهم بسزایی در زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه داشته اند، افزود: فرزندان این شهدای گرانقدر باید همانند ستارگان درخشان، گرمابخش فضای جامعه باشند.
در این دیدارها زین العابدین عابدی مقدم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حسن فتحی نیا، مشاور استاندار در امور ایثارگران، استاندار خراسان رضوی را همراهی می کردند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.