این تشکل سیاسی در بیانیه ای که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار داد افزود: این حرکت ضداخلاقی نخست نادیده انگاشتن حقوق شهروندی دکتر روحانی و عموم مردم به واسطه بی حرمتی نسبت به رئیس جمهوری منتخب و نیز لطمه زدن به یکپارچگی و وحدت مردم مسلمان ایران به عنوان پیشگامان حرکت اسلامی است. این حرکت اثرات نامطلوبی در اذهان امت اسلامی برجای گذاشته و الگو بودن ایران اسلامی را در این موضوع خدشه دار می کند. از قوه قضائیه درخواست شده تا نسبت به این موضوع حساس بوده و با عوامل این تشویش برخورد قاطع نماید.
'امروز آحاد مردمی که به توسعه ایران می اندیشند و ادامه مسیراصلاح، بهبود و اعتلای کشور را در چارچوب رویکردها و رویه های خردمندانه و عزت آفرین با تاکید بر عینیت یافتن دو عنصر جمهوریت و اسلامیت نظام در سپهر عمومی و سیاست ورزی نظام مطالبه می کنند، گویش ها و رفتارهای نابخردانه و ناپسند در جهت تضعیف دولت برآمده از رای خود را محکوم می نمایند.'
در ادامه این بیانیه می خوانیم: تشکلهای اصلاح طلب، حامی دولت و دلسوز نظام سخت بر این باورند که گویشها و رفتارهای مخالف آموزه های مکتبی و میراث امام راحل مخل فرایند رو به رشد کشور و مقابله با اراده و خواست ملت بزرگ ایران است. از این رو موضعگیریها و هدایتهای مناسب و به موقع عالمان دینی، اندیشمندان، دلسوزان و مصلحان در مواجهه با اینگونه بداخلاقیها به منظور نمایش آرامش و آشتی در جامعه ضروری است.
حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی در بیانیه خود افزود: از رئیس جمهوری می خواهیم با تمرکز بر برنامه ریزی، جهتگیری و تصمیم سازیهای شفافتر از گذشته که همراهی مردم فهیم و حمایت مقام معظم رهبری را به همراه دارد با تشکیل کابینه دوازدهم مرکب از خبرگان، نخبگان و شایستگان این مرز و بوم زمینه ساز تحقق شعار دوباره ایران، در راستای درخشش میهن اسلامی بر تارک تمدن باشکوه ایران در سپهر جهانی باشد، تا مطابق بشارت پروردگار عقلانیت و امید، سیاست ورزی بدخواهان و نجوای کودکانه آنان به یاس و پوچی مبدل شود.
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.