یوسف امینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره کار داوری آثار دریافتی آغاز شده است.
وی 'توجه به نقش والدین در ایجاد اعتماد و خودباوری فرزندان، نقش پایگاههای تاثیرگذار و آگاه‌کننده در پیشگیری از اعتیاد، اعتیاد در لایه‌های پنهان جامعه، بیان تاثیرات مخرب مواد مخدر صنعتی و سنتی و باورهای اشتباه در سوء مصرف موادمخدر' از محورهای نخستین جشنواره داستان کوتاه تلنگر برشمرد.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: نقش اعتیاد در فروپاشی بنیان خانواد با تکیه بر تاثیر زنان در این بحران و راههای پیشگیری از آن، مواد مخدر و روانگردان با دو پیامد ویرانگر و وسوسه‌ و از بین رفتن قوه تمیز و ناسلامتی عقل در جوانان، عوامل موثر در ابتلا به مواد مخدر و روان‌گردانها در قشر محروم و متمکن جامعه از دیگر محورهای این جشنواره هستند.
وی بیشترین آثار رسیده را از استانهای خراسان رضوی، تهران، اصفهان، خراسان شمالی و کرمانشاه ذکر و بیان کرد: مراسم پایانی جشنواره داستان کوتاه تلنگر 14 تیر ماه آتی همزمان با 'روز قلم' در مشهد برگزار خواهد شد. این جشنواره با همکاری و هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی برپا شده است.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.