یک کارمند شامگاه جمعه هنگام اخذ رای در شعبه 22 کوی شرقی گناباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف خود را از شرکت در انتخابات عمل به وظیفه دینی و انسانی و خروج کشور از بحران اقتصادی، تداوم مهار تورم، کاهش بیکاری و ادامه پیشرفت کشور ذکر کرد.
جواد کرامتی افزود: تجربه سالهای گذشته نشان می دهد هر جا مشارکت مردم در صحنه کم بوده کشور با مشکلات بسیاری روبروه شده لذا حضور گسترده در انتخابات نویدبخش آینده بهتری برای جامعه است.
وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم و استفاده از خرد جمعی در انتخاب اصلح نقش مهمتری دارد گفت: هر اندازه حضور مردم در انتخابات پر شورتر باشد رئیس جمهور آینده با پشتوانه رای بیشتری انتخاب شده و اقتدار نظام بهتر در عرصه های ملی و بین المللی نمود می یابد.
عاطقه جمعه زاده یک رای اولی که به همراه خانواده خود برای اخذ رای به شعبه مستقر در هیات ابوالفضلی روستای بهاباد گناباد مراجعه کرده بود نیز هدف خود از حضور در انتخابات را مشارکت در تعیین حق سرنوشت خود و جامعه برشمرد.
وی ادامه داد: حضور در انتخابات از ارکان مهم مردمسالاری دینی نظام جمهوری اسلامی است و مشارکت گسترده در انتخابات باعث می شود که رئیس جمهور با پشتوانه قوی مردمی انتخاب شود و با قدرت بهتری در عرصه خدمت به جامعه نقش آفرین باشد.
او از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خواست با صداقت در گفتار و عمل از حداکثر توان خود برای تحقق وعده های انتخاباتیشان بهره بگیرند.
یک پرستار گنابادی نیز هنگام اخذ رای در شعبه مصلای امام خمینی(ره) این شهر هدف از شرکت در انتخابات را استفاده از حق تعیین سرنوشت و انتخاب اصلح برای ساختن آینده بهتر جامعه ذکر کرد.
عصمت مختاری خیبری ادامه داد: تجربه سالهای گذشته نشان می دهد هر زمان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر بوده فرد اصلحتری انتخاب شده که با درایت در رفع مشکلات کشور نقش آفرین بوده است.
یک نظامی بازنشسته نیز در شعبه 24 مسجد بالای نوقاب گناباد به خبرنگار ایرنا گفت: حضور گسترده در انتخابات وظیفه انقلابی و انسانی هر ایرانی است و هر اندازه این شرکت پر شورتر باشد نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه بالاتر مردمی در تحقق آرمانهای خود و اهدافش در مقابل سیاستهای خصمانه مستکبران موفقتر خواهد بود.
عبدالحسین آذری همچنین شرکت گسترده در انتخابات را نشاندهنده انسجام و همدلی و اتحاد ملت ایران در دفاع از آرمانهای نظام و تبعیت از منویاترهبر معظم انقلاب برشمرد.
علی پورشهری مسئول شعبه اخذ رای 22 گناباد هم در گفت و گو با خبرنگار ما حضور مردم در این شعبه را بسیار خوب توصیف و از انتخابات به عنوان صحنه بی بدیل دخالت مردم در تعیین حق سرنوشت و احقاق حقوق خود یاد کرد.
محمد یوسف نژاد مسئول شعبه 24 اخذ رای واقع در مسجد بالای نوقاب نیز گفت: مردم از ابتدای ساعات اخذ رای حضور گسترده داشتند و هر اندازه به ساعات پایانی نزدیک می شویم این مشارکت افزایش بیشتری می یابد.
دوازدهمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در 91 شعبه ثابت و سیار اخذ رای شهرستان 91 هزار نفری گناباد در جنوب خراسان رضوی در حال برگزاری است.
7545/2095/1858
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.