به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور سه شنبه در گردهمایی روحانیان میامی در منطقه کالپوش، وحدت را مهم‌ترین نیاز جامعه دانست و افزود: داوطلبانی که در عرصه رقابت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وارد شده اند ؛ باید قانون را رعایت کرده و خط قرمزهای نظام را مد نظر داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه نباید با تفرقه‌افکنی آب به آسیاب دشمن ریخت، گفت: دشمنان در تمام انتخاباتی که تا امروز برگزارشده دسیسه کرده اند و اکنون هم آنان بیکار ننشسته‌اند و به دنبال خدشه‌دار کردن چهره انقلاب اسلامی هستند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی میامی گفت: دشمنان باشبهه افکنی می خواهند حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی کم‌رنگ کرده و به چهره انقلاب اسلامی خدشه وارد سازند.
صفایی پور بر هوشیاری بیشتر ملت تاکید کرد و گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در رقابت‌های انتخاباتی خود معیار اخلاق و اسلام را رعایت کرده و بدانند مسئولیتی که به دوش آن ها گذاشته می شود امانتی است از سوی خداوند که باید به نحو مطلوب آن را انجام دهند.
امام‌جمعه میامی با یادآوری فتنه 88، افزود: دشمنان در آن مقطع قصد براندازی نظام را داشتند اما مردم بصیر ایران با حماسه ای که در یوم‌الله 9 دی به وجود آوردند آن ها را ناکام گذاشته و برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کردند.
صفایی پور به ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و به روحانیان حاضر در همایش گفت:ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است که مردم را به سمت برکات الهی سوق دهد.
بخش کالپوش 140 کیلومتر با مرکز شهرستان میامی فاصله داشته و در منطقه ای کوهستانی واقع شده که با دو استان گلستان و خراسان شمالی همسایه است.
این بخش دارای آب و هوای مناسب بوده و بیشتر مردم به کشاورزی و دامداری مشغول هستند.
این منطقه سرسبز و خوش آب و هوا با 14 هزار هکتار جنگل، 30 هزار هکتار مرتع و 34 هزار هکتار زمین زیر کشت یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی استان سمنان است.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.