به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری اشکذر، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست شورای اداری شهرستان اشکذر که با محوریت انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم در این شهرستان فراهم‌شده است.
وی ادامه داد: مجریان انتخابات نیز به‌عنوان نمایندگان دولت و کارگزار نظام‌وظیفه سنگینی بر عهد دارند که می‌بایست به بهترین نحو انجام‌وظیفه کنند.
فرماندار اشکذر با تأکید بر ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و دولتی در تبلیغات له یا علیه داوطلبان افزود: مسئولین باید در چارچوب قانون زمینه را برای حضور حداکثری و بانشاط مردم شهروندان فراهم نمایند.
وی با بیان اینکه حدود 300 نفر به‌عنوان نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اشکذر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزون بر یک هزار نفر در 44 شعبه اخذ رأی شهرستان اشکذر مسئولیت دریافت آرای شهروندان را برعهده خواهند داشت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای جلب حضور حداکثری و بانشاط مردم در انتخابات، اطمینان بخشی به آنها در اجرای دقیق قوانین و نیز برگزاری انتخابات سالم و امن است.
داوود پاک‌طینت قانون مداری و کسب اعتماد مردم را از دیگر شاخصه‌های حضور پرشور شهروندان در انتخابات بیان کرد افزود: با بهره‌مندی از دو مقوله صداقت و صراحت می توان اعتماد مردم را جذب و زمینه حضور حداکثری آنها را در انتخابات فراهم کرد.
***
دقت، سرعت و حس همکاری شاخصه اعضای شعب اخذ رأی باشد
فرماندار اشکذر همچنین در نشست با نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای با تأکید بر اهمیت جایگاه و نقش عوامل اجرایی در برگزاری مطلوب روند انتخابات اظهار داشت: دقت، سرعت و حس همکاری شاخصه اعضای شعب اخذ رأی در روز انتخابات باشد.
شاه ‌حسینی رأی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش عوامل اجرایی در برگزاری روند مطلوب انتخابات ابراز امیدواری کرد: با سرلوحه قرار دادن قانون و عمل به آن و نیز رعایت اصول انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان اشکذر باشیم.
وی در خصوص برگزاری همزمان 2 انتخابات در 29 اردیبهشت‌ماه و نیز ضرورت آشنایی در خصوص نحوه برگزاری مطلوب فرآیند انتخابات به‌ویژه از جانب نمایندگان فرماندار یادآور شد: اشراف به قوانین و آموزش‌لازمه برگزاری یک انتخابات مطلوب است.
تعداد شعب اخذ رای در شهرستان اشکذر 44 شعبه و تعداد واجدان شرایط رای در این شهرستان نزدیک به 20 هزار نفر است .
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7546/ 6014 / خبرنگار: سعیده السادات خاتمی ** انتشار : کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.