فرجام فاضلی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: کاندیدا باید قبل از شروع تبلیغات با مقررات مربوطه که از سوی وزارت کشور ابلاغ گردیده آشنا و در چارچوب قوانین به رقابت بپردازند.
وی خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا می بایست کلیه فعالیتهای خود در فضای مجازی شامل گروه ها ، کانال ها و بقیه فعالیتها را در سامانه بیتاک ثبت نمایند.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی، می توانند به آدرس bitaak.ir مراجعه و از کانال های رسمی و رسانه های تبلیغاتی آگاه شوند همچنین لازم است نامزد های انتخاباتی نیز با مراجعه به سامانه بیتاک و استفاده از راهنمای مربوطه، در چارچوب قوانین و مقررات و بر طبق دستورالعمل فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی نسبت به اعلام رسانه های تبلیغاتی خود اقدام کنند.
فاضلی یادآور شد: براساس دستورالعمل سامانه بیتاک به عنوان واسط ارتباطی میان مردم، نامزد های انتخابات، انتشار دهندگان محتوای تبلیغاتی و ستاد انتخابات کشور، به منظور ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی و آگاهی از فعالیت های تبلیغاتی در این فضا راه اندازی شده است ، این سامانه در برگیرنده اطلاعات نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی است.
در شهرستان خاتم 47 شعبه اخذ رای تعیین شده است.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت برگزار می شود.
مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار
irnayazdd@
***
فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه قانون مداری در تمامی مراحل برگزاری انتخابات لازم است گفت: قانون مداری در انتخابات یکی از اصولی است که باید مدنظر مجریان و هم چنین نامزدهای انتخابات باشد.
به گزارش ایرنا ، محمد علی شاه حسینی روز چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی شهرستان اشکذر اظهار کرد: کاندیداها باید در فضایی کاملا پر نشاط و برمحور قانون حرکت کرده واز هرگونه تخریب شخصیت کاندیداهای دیگر و بزرگ نمائی بپرهیزند که این امر موجب سوء استفاده دشمنان وافراد بیگانه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اقشاری که می توانند زمینه حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رای فراهم نمایند خود کاندیداهاهستند خاطر نشان کرد:کاندیداها با رعایت اصول قانونمداری و اخلاق مداری می توانند مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نمایند.
فرماندار اشکذرتصریح کرد: جرائم انتخاباتی خدمات جبران ناپذیری را به دنبال دارد و بنا به فرمایشات امام( راحل) تخلف در امر انتخابات شرعاً جایز نیست .
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
تعداد شعب اخذ رای در شهرستان اشکذر 44 شعبه و تعداد واجدان شرایط رای در این شهرستان نزدیک به 20 هزار نفر است.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
6197 خبرنگار: خاتمی** اننشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.