به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای رای دبیرستان حاج کاظمی اراک پس انداختن رای خود در صندوق آرا در جمع خبرنگاران گفت: براساس اخبار دریافت شده مشارکت و حضور مردم در سراسر کشور فوق العاده است و پیش بینی می شود امروز یکی از رخدادهای کم نظیر انتخاباتی کشور رقم بخورد.
وی افزود: انتخابات عرصه اعمال اراده مردم برای اداره کشور است و در این عرصه مردم تعیین می کنند که کشور چگونه اداره شود و اوج علاقه مردم به جمهوری اسلامی و استمرار آن در انتخابات نمایان می شود.
استاندار مرکزی بیان کرد: امروز شاهد حضور پرشور همه اقشار جامعه زن و مرد و کوچک و بزرگ هستیم که در ساعات اولیه انتخابات و اخذ رای در شعب اخذ رای حاضر شدند و استان مرکزی همسو با دیگر نقاط کشور نیز حضور پررنگ مردم را به نمایش گذاشته است.
زمانی قمی اظهار کرد: امیدوارم مردم برای اعمال اراده خود و تثبیت نماد مردم سالاری جمهوری اسلامی ایران تلاش خود را به منصه ظهور برسانند.
استاندار مرکزی ادامه داد: چشم دشمنان و بدخواهان نظام به این انتخابات دوخته شده و حضور حماسی و با شکوه ملت بار دیگر نشان می دهد که اراده مردم در تعیین سرنوشت کشور آهنین است.

یکهزار و 70 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یکهزار و 420 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر شده است.
در این دوره از انتخابات پنج هزار و 828 نامزد برای تصاحب 177 کرسی شورای اسلامی در شهرها و 2 هزار و 669 کرسی شورایی روستایی در استان مرکزی با هم رقابت دارند.
25 هزار نفر در استان مرکزی کار برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.
6992/3075/خبرنگار: آذر اسفندیاری ***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.