فریدون همتی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد جوادلائمه محله راه آهن قزوین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از صبح امروز مشارکت حداکثری مردم را برای تعیین سرنوشت کشور و شهر خود شاهد بودیم که از علاقه مندی وعشق مردم به نظام و شور و نشاط ایجاد شده در میان جامعه حکایت دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به فضای ایجاد شده در 25روز تبلیغات ریاست جمهوری و یک هفته تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا و و استقبال خوب مردم در فرایند ثبت نام پیش بینی می کنیم در این دوره از انتخابات مشارکت بالای 70درصدی را شاهد باشیم.

**پس از مشخص شدن نتایج، رقابت ها به رفاقت تبدیل می شود
همتی در ادامه گفت: از فردا شنبه با مشخص شدن نتایج انتخابات، تمامی رقابت ها به رفاقت و همدلی تبدیل می شود و با تنفیذ حکم ریاست جمهوری همه یکصدا آماده کار و تلاش خواهیم بود.
وی همچنین افزود: امیدواریم با همین شور و نشاط فرایند انتخابات ادامه داشته وبا حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای برگ دیگری به افتخارات دفتر زرین انقلاب اسلامی افزوده شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8صبح امروز 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور آغاز شده است.
888 هزار و 278 نفر بالای 18 سال در سال جاری واجد شرایط رای دهی در استان قزوین هستند که این رقم معادل 74 درصد جمعیت استان قزوین است.
از این بین 19 هزار و 908 نفر در استان، نخستین بار برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دهی هستند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.