حسن غفوری فرد روز پنجشنبه در حاشیه بیست و دومین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق در دانشگاه سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: رهبر انقلاب همواره بر برگزاری باشکوه انتخابات تاکید دارند و به یقین در انتخابات اردی بهشت امسال، فصل دیگری بر افتخارات این ملت سرافراز افزوده می شود.
وی اظهارداشت : دشمنان نظام همواره درصدد رخنه و نفوذ در جریان انقلابی گری ایران هستند و اگر مردم با عزم راسخ به صحنه بیایند توطئه این کوردلان خنثی می شود.
غفوری فرد اضافه کرد : ایران مقتدر را بدون حضور پرشور مردم در صحنه های حساس انقلاب اسلامی نمی توان تصور کرد و هرگاه این نظام به وحدت وهمدلی نیاز داشت، مردم با اراده مثال زدنی به صحنه آمدند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اسلامی خاطرنشان کرد : گروه های سیاسی و احزاب در زمان کوتاه تا برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فقط به مشارکت پرشورو گسترده مردم بیندیشند و به یقین مردم با هوشیاری افرادی اصلح را در انتخابات آتی بر می گزینند.
وی تصریح کرد : هرفردی که برای خدمت به آحاد جامعه انتخاب می شود باید رای مردم را حق الناس بداند و به وعده هایی که در زمان تبلیغات انتخاباتی به مردم می دهد پایبند باشد.
غفوری فرد اضافه کرد : مشارکت مردم در انتخابات پیش رو مشتی محکم بر یاوه گویی های استکبار جهانی است و هر رای مردم تیر خلاص بر قلب دشمنان ایران اسلامی است.
وی یادآور شد : مردم ایران با صلابت ترین و با اخلاص ترین مردم جهان هستند و وفاداری این ملت به آرمان های انقلاب برای همگان ثابت شده است.
عضو شورای حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت سرافراز ایران باید با تدبیر و با هوشیاری در زمان کوتاهی که به انتخابات باقی مانده است برای شناسایی افراد صالح، مومن و انقلابی تلاش کنند و به یقین این امر در آبادانی این مرز پرگوهر تاثیر شایانی دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل برای شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.