سعید کامیابی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : همه نخبگان و مسوولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی بر مشارکت پرشور آحاد جامعه در انتخابات 29 اردیبهشت تاکید دارند و باید با حضوری حماسی افزایش بیش از پیش رفاه اجتماعی در ایران اسلامی رقم بخورد.
وی اظهارداشت: مردم اگر حتی نتوانسته اند نامزد مدنظر خود را در زمان های تبلیغات انتخابات برگزینند بازهم در انتخابات شرکت کنند چرا که حضور نیافتن در پای صندوق رای به معنی انتخاب فردی است که به صلاح جامعه نیست.
کامیابی مشارکت پرشور مردم در انتخابات را وظیفه آحاد ملت سرافراز ایران دانست و گفت : مردم سالاری دینی و آزادی اندیشه با حضوری حداکثری مردم در این رویداد سرنوشت ساز نمایان می شود.
مدیرگروه جغرافیای دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با بیان این که رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی حامیان نامزدهای انتخاباتی ضامن مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات است ، گفت: رعایت قانون و احترام به عقیده ها باید در اولویت کاری نامزدهای انتخاباتی باشد.
وی اضافه کرد : مردم ایران نظاره گر بداخلاقی های نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان هستند و اگر برنامه های عوام فریبانه برای جلب آرا اقشار جامعه تبلیغ شود در بلند مدت به پایداری نظام جمهوری اسلامی آسیب می زند.
کامیابی خاطرنشان کرد: در ادوار مختلف انقلاب اسلامی انتخاباتی با شور و هیجان و دلدادگی آحاد جامعه برای حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی شاهد بوده ایم و در این مقطع حساس مردم برای آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
مدیرگروه جغرافیا دانشگاه آزاد اسلامی سمنان تصریح کرد : دانشجویان و فرهیختگان و استادان دانشگاهی همانند سایر اقشار جامعه برای خلق حماسه ای دیگر در ایران اسلامی آماده اند وبه طور قطع وحدت و همبستگی ملت ایران در 29 اردیبهشت متجلی می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
از جمعیت 702 هزار و 360 نفری استان سمنان 508 هزار و 115 نفر واجد شرایط رای دادن در روز 29 اردیبهشت 96 در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند، تعداد نهایی شعبه های اخذ رای در استان سمنان 742 شعبه شامل 450 شعبه شهری و 292 شعبه روستایی و 602 شعبه ثابت و 140 شعبه سیار است.
در دوره پنجم، تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان، با 5.5 درصد رشد، به هزار و 64 نفر افزایش می یابد، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا در سمنان، شاهرود و دامغان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
6103/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.