به گزارش ایرنا، مجتبی شاکری روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد واجدان شرایط در خلیل آباد 38 هزار نفر است که از این تعداد 19 هزار و 74 نفر مرد و 18 هزار و 929 نفر زن می باشند و هزار و 75 نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.
وی با بیان اینکه 94 صندوق اخذ رای در محل شعبه ها برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی استقرار یافته است، اظهار کرد: در این شهرستان 47 شعبه اخذ رای مستقر شده و همزمان با سراسر کشور از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده اند.
شاکری از تایید صلاحیت 97 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خلیل آباد خبرداد و افزود: با انصراف 9 نفر؛ اکنون تعداد 189 نفر در انتخابات شوراها اسلامی حضور دارند.
وی حضور در انتخابات را مایه اقتدار نظام عنوان کرد و گفت: امروز چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است و همه آحاد مردم باید با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای وحدت و انسجام و اقتدار نظام را به نمایش بگذارند.
فرماندار خلیل آباد به حضور پر شور مردم این شهرستان در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: از ساعات اولیه شروع اخذ رای ازدحام بسیار زیادی در شعبه های اخذ رای این شهرستان شکل گرفته است.
کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7498//7497/6012 خبرنگاران لیلا قرائی و توحید آرش نیا** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.