به گزارش خبرآنلاین عباس جمشیدی اظهار داشت: در شهرستان بوشهر 444 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند که از این شمار 13 نفر انصراف دادند.

وی تصریح کرد: از 431 داوطلب باقی مانده 419 نفر معادل 97درصد در هیات اجرایی تائید صلاحیت و 15 نفر رد صلاحیت شدند.

فرماندار بوشهر گفت: همچنین از مجموع این افراد 385نفر معادل 90 درصد در هیات نظارت تائید و 47نفر رد صلاحیت شدند.

وی بیان کرد: افرادی که در روستاها رد صلاحیت شده اند، می تواند از امروز به مدت 4 روز شکایت خود را به هیات نظارت شهرستانی در فرمانداری و در شهرها نیز به هیات نظارت استان ارائه کنند.

جمشیدی ادامه داد: با توجه به نص قانون و اینکه امکان گرفتن تائید صلاحیت برخی داوطلبان در مراحل دیگر وجود دارد، اسامی نهایی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا 18 اردیبهشت ماه منتشر می شود و تبلیغات رسمی نیز از 21 اردیبهشت آغاز می شود.

وی گفت: از مجموع 204داوطلب انتخابات شوراهای شهر بوشهر 10 نفر انصراف دادند که در هیات اجرایی 187 نفر تائید و 10 نفر رد صلاحیت شدند.

جمشیدی افزود: درهیات نظارت نیز 158نفر از داوطلبان تائید و 37 نفر رد صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه در شهر چغادک از 21 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در هیات اجرایی همه تائید صلاحیت شدند گفت: از این تعداد در هیات اجرایی 20 نفر تائید و یک نفر رد صلاحیت شد.

جمشیدی بیان کرد: همچنین در جزیره خارگ نیز از 31نفر ثبت نامی 29 نفر در هیات اجرایی تائید و 2نفر رد صلاحیت شدند که این آمار در هیات نظارت به 26 نفر رسید و سه نفر رد صلاحیت شدند.

وی یادآور شد: در شهر جدید عالیشهر نیز 36 نفر داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد سه نفر انصراف دادند.

فرماندار بوشهر گفت: از مجموع داوطلبان شهر عالیشهر 32نفر در هیات اجرایی تائید و یک نفر رد صلاحیت و در هیات نظارت 28 نفر تائید و چهار نفر رد صلاحیت شدند.

وی تاکید کرد: در بررسی صلاحیت داوطلبان براساس مستندات قانونی و به دور از هرگونه نگاه سیاسی و با نگاه دفاع از حقوق شهروندی روند تائید صلاحیت افراد پی گیری شده است.

فرماندار بوشهر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست از تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی خودداری کنند و براساس قانون تبلیغات خود را از 21 تا 28 اردیبهشت انجام دهند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625710
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.