رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این مراسم گفت: مراحل این ساخت بیمارستان با زیربنای 23 هزار و 835 مترمربع در هفت طبقه از سال 1388 آغاز و برای ساخت آن در مجموع 800 میلیارد ریال هزینه شده است.
دکتر رضا احمدی افزود: بیمارستان شامل بخشهای جراحی، اطفال، داخلی، زایشگاه، مامایی، اتاقهای عمل، همودیالیز، داروخانه، NICU ، CCU، ICU و بخشهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه مرکزی، رادیولوژی دجیتال، ماموگرافی، سونوگرافی، فلوروسکوپی، سی.تی.اسکن و ام.آر.آی است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی عملیات اجرایی مجتمع بهداشتی و درمانی شادروان محمد علیزاده در گناباد آغاز شد.
این مجتمع با 2152 مترمربع زیربنا در چهار طبقه و هزینه 30 میلیارد ریال در بخشهای آموزش بهورزی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت فعالیت می کند. زمین این مجتمع توسط خیران مرحوم علیزاده و همسرشان مرحومه صدیقه خزاعی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد اهدا شد.
1400 دانشجو در 22 رشته و مقطع تحصیلی در دانشکده های پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت و پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد مشغول تحصیل هستند.
130 هزار نفر جمعیت شهرستانهای گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.
استان خراسان رضوی دارای شش دانشگاه علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، مشهد، نیشابور و تربت جام است.
مرکز شهرستان 81 هزار نفری گناباد در فاصله 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7545/2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.