رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان در مراسم بهره برداری از این مرکز درمانی گفت: بیمارستان حضرت زهرا ( س ) در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع و زیر بنای 10 هزار مترمربع درپنج طبقه احداث شده است.
دکتر محمد علی پاینده با بیان اینکه عملیات احداث این بیمارستان از سال 1388 آغاز شده بود، افزود: زمین این بیمارستان توسط یک خیر نیک اندیش اهدا شده است .
وی بیان کرد: عملیات عمرانی این بیمارستان با هزینه 230 میلیارد ریال و تجهیز آن با هزینه 100 میلیارد ریال انجام شده و در مجموع این طرح بیمارستانی با هزینه 320 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار کرد:‌این بیمارستان دارای بخش های زنان، داخلی، اطفال، زایمان، جراحی، قلب، مراقبتهای وی‍ژه( ICU)، مراقبتهای وی‍ژه قلب( ‍‍CCU) ، اتاق عمل، آزمایشگاه و رادیولوژی می باشد.
به گفته وی، هم اکنون هفت پزشک متخصص برای این بیمارستان شامل زنان، اطفال، قلب، بیهوشی، داخلی ، جراحی و رادیولوژی به کارگیری شده اند.
پاینده با بیان اینکه بیمارستان 64 تختخوابی فریمان دومین بیمارستان این شهر است،گفت: بیمارستان 32 تختخوابی این شهر با قدمت 90 ساله نیازمند بازسازی می باشد.
در مراسم بهره برداری از این بیمارستان، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز حضور داشتند.
فریمان با جمعیت حدود 35 هزار نفر در فاصله 75 کیلومتری شهر مشهد قرار دارد.
3027/7495/6012خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.