محمد عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح هم اکنون به اتمام رسیده و از طرف اداره راه و شهر سازی به مدیریت شبکه بهداشت و درمان بوکان در دیماه امسال تحویل شده است.
وی گفت: با افتتاح طرح توسعه بیمارستان بوکان 40 تخت مراقبت های ویژه نیز در این بیمارستان به بهره برداری می رسد که علاوه بر تامین نیاز جمعیت این شهرستان، به سایر شهرستان های همجوار نیز در بخش مراقبت های ویژه از جمله سی.سی.یو و آی.سی.یو خدمات دهی خواهد شد.
عباسی ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان شامل بخش های درمانگاه، جراحی زنان و مردان، مراقبت های ویژه، آزمایشگاه، رادیولوژی، رادیوگرافی، ام.آر.آی، سی.تی.اسکن، سی.سی.یو، آی.سی.یو، داروخانه و دیگر بخش های بیمارستانی است.
وی با بیان اینکه 100درصد تجهیزات این واحد بهداشتی تامین شده است، افزود: 110 نیروی پرستار نیز در این واحد بیمارستانی به وسیله برگزاری آزمون جذب می شوند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان اظهار کرد: هم اکنون درصد اشغال تخت های بیمارستانی در این شهرستان 107 درصد است که با افتتاح طرح توسعه بیمارستان این مشکل رفع خواهد شد و بخش اورژانس بیمارستان نیز توسعه پیدا می کند.
عباسی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان از ضروریات شهرستان است، افزود: با افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان این بیمارستان به قطب درمانی در جنوب استان آذربایجان غربی تبدیل می شود.
به گزارش ایرنا، طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور در زمینی به مساحت 25 هزار و 336 متر مربع و با زیربنای هفت هزار و 986متر مربع در 2 طبقه در حال اجراست.
با اتمام این طرح که عملیات اجرایی آن از سال 87 آغاز شده است، تعداد تخت های این بیمارستان از 97 به 250 تخت افزایش می یابد.
شهرستان بوکان با 227هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7510/3093 خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.