به گزارش ایرنا مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان پنجشنبه در آیین راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولی عصر(عج) این شهرستان گفت: این دستگاه از بهترین دستگاه های پیشرفته موجود در ایران است و برای راه اندازی آن 22 میلیارد ریال هزینه شده است.
حسن حسینی زاده افزود: 20 درصد اعتبار تامین دستگاه سی تی اسکن تویسرکان را دانشگاه علوم پزشکی همدان و 80 درصد را وزارت بهداشت تامین کرده است.
وی با اشاره به تلاش های پیگر نماینده مرم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان شهرستان و همکاری وزیر بهداشت برای راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در تویسرکان اضافه کرد: برای ایجاد مکان مناسب استقرار دستگاه سی تی اسکن و تجهیزات جانبی آن نیز اعتباری معادل پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی همدان و اعتبارات جاری بیمارستان ولی عصر(عج)تویسرکان نیز هزینه شده است.
حسین زاده خاطر نشان کرد: با فعالیت این دستگاه بسیاری از موارد اعزام بیماران به ویژه بیماران تروما به دیگر مراکز درمانی خارج از شهرستان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
تویسرکان درحال حاضر از یک بیمارستان برخوردار است و بیمارستان جدید آن با عنوان قائم (عج) در حال ساخت است و از حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخورداراست.
پیش از این بسیاری از بیماران تویسرکانی به دلیل نبود دستگاه سی تی اسکن برای تکمیل مراحل درمان خود به مراکز درمانی خارج از شهرستان عزیمت می کردند.
تویسرکان در 90 کیلومتری شهرهمدان واقع شده است.
7524**6993* خبرنگار: وحید الوندی*انتشار: اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.