علی برومندباغ آسیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین موکت، ظروف، چراغ والور و سایر اقلام امدادی برای ارسال به مناطق زلزله زده تربت جام و فریمان در انبار هلال احمر گناباد آماده بارگیری است و در صورت اعلام نیاز مسئولان ذیربط به این مناطق ارسال می شود.
وی ادامه داد: با وقوع زمین لرزه 6 ریشتر سفید سنگ خراسان رضوی، هلال احمر گناباد به حال آماده باش در آمده و 25 امدادگر در قالب پنج تیم با تجهیزات کامل آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند.
اصغر قادری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بجستان نیز قبل از این از آماده باش 15 امدادگر در قالب پنج تیم برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده تربت جام و فریمان خبر داده بود.
در پی وقوع زلزله 6 ریشتری دو روز گذشته در بخشهایی از خراسان رضوی نهادها و دستگاههای امدادرسان جنوب این استان به حالت آماده باش هستند.
این زمین لرزه که کانون اصلی آن سفیدسنگ شهرستان فریمان واقع در جنوب مشهد بود در شهرستانهای مشهد، نیشابور، خواف، تربت حیدریه، تربت جام و گناباد به طور کامل محسوس بود و در چهار شهرستان این استان یک کشته و 40 مصدوم به همراه داشت و به 67 روستا آسیب وارد کرد.
2095/507
خبرنگار:علیرضا حسن زاده/انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.