حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت:  ویژه برنامه‌های دهم ماه رجب، سالروز فرخنده میلاد ابن‌الرضا(ع)، حضرت جوادالائمه(ع) در روزهای جمعه و شنبه هجدهم و نوزدهم فروردین ماه در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: در ویژه ‌برنامه‌های شب و شام میلاد حضرت جوادالائمه(ع) که از ساعت 20 تا 22 برگزار می‌شود حجت‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی پیرامون موضوع بیان سیره و زندگانی امام جواد(ع) به ایراد سخن می‌پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در رابطه ویژه برنامه روز میلاد فرخنده حضرت جوادالائمه(ع) خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سالروز ولادت باسرسعادت فرزند گرامی ولی نعمتمان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، حضرت امام محمدتقی(ع) از ساعت 10:30 تا 13:15 روز شنبه نوزدهم فروردین ماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام مرتضی دهشت پیرامون موضوع سبک زندگی امام جواد(ع) به ایراد سخن می‌پردازد.

حسینی تصریح کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، احمد واعظی و علی ملائکه به مولودی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

وی تأکید کرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران در این مراسم‌ها ضمن عرض تبریک این عید فرخنده به محضر مبارک ولی نعمتمان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) می‌توانند از برنامه‌های شاد و باشکوه این میلاد فرخنده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606709
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.