سید ابوالفضل حسینی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محورها صبح از ساعت هشت تا 10 و بعد از ظهر از ساعت 6 و نیم تا ساعت 9 شب یکطرفه می شوند.
وی اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال مشهد به سمت کلات تا فاصله 10 کیلومتر از ساعت هشت تا 10 صبح و مسیر شمال به جنوب از سمت کلات به مشهد نیز از ساعت 6 و نیم تا ساعت 9 شب یکطرفه است.
وی اضافه کرد: مسیر جنوب به شمال مشهد به میامی از ساعت 8 صبح به مدت 2 ساعت و از ساعت 6 و نیم بعد از ظهر تا ساعت 9 شب نیز مسیر شمال به جنوب میامی به مشهد یکطرفه می شود.
وی اظهار کرد: در محور سد کارده نیز از ساعت هشت صبح از سه راهی سد کارده تا روستای معین آباد به مدت 2 ساعت و از ساعت 6 و نیم تا هشت و نیم شب نیز از روستای معین آباد به سمت سه راهی سدکارده یکطرفه خواهد شد.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: جاده قدیم مشهد به نیشابور هم از ساعت هشت صبح تا ساعت 10 مسیر شرق به غرب مشهد به ملک آباد و از ساعت 6 بعد از ظهر نیز از مسیر غرب به شرق ملک آباد به شهر مشهد روز طبیعت یکطرفه می شود.
حسینی گفت: تردد موتورسیکلتها و نیز کامیون، تریلی و کامیونت بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ودر همه بزرگراهها و آزادراههای محورهای خراسان رضوی بخصوص در محورهای منتهی به اماکن تفریحی از ساعت هفت صبح تا ساعت 12 شب ممنوع است و این ممنوعیت در روز چهاردهم نیز ادامه دارد.
وی افزود: هم اکنون ترافیک در محور مشهد - چناران و آزاد راه مشهد-باغچه نیمه سنگین گزارش شده است.
7507/ 6012خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.