سرهنگ هادی امیدوار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون در گردنه تیوان جاده درگز و جاده های قوچان و سرولایت بارش برف ادامه دارد.
وی اظهار کرد: جاده های چناران، کلات، نیشابور، رباط سنگ، شادمهر و جاده مشهد - سرخس نیز به دلیل بارش باران لغزنده است.
وی گفت: در گردنه تیوان جاده درگز - قوچان، گردنه گوجگی در جاده کلات و آزاد راه شهید شوشتری نیز مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی با تاکید بر احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها افزود: هم اکنون مسیر های خروجی این استان دارای ترافیک پرحجم است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز از بارش برف در جاده های شهرستان های احمد آباد، چناران، طرقبه - شاندیز و گردنه های گوجگی در جاده کلات، خماری، سبز و ابرش در مسیر تربت حیدریه - باغچه خبر داد.
ابوالفضل حسینی گفت: جاده های شهرستان های سرخس، صالح آباد، تربت جام، بردسکن - سبزوار و آزاد راه مشهد - باغچه نیز بارانی و لغزنده است.
وی افزود: هم اکنون در جاده های شهرستان های احمد آباد، تایباد، خواف، کلات - مشهد، فریمان - مشهد و گردنه های تیوان در جاده قوچان - درگز، گوجگی در جاده مشهد - کلات، مزداوند و ژرف در سرخس و همچنین آزاد راه مشهد - باغچه نیز مه غلیظ حاکم است.
وی اظهار کرد: رانندگان باید با رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.
ریزش باران که از عصر دیروز در استان خراسان رضوی آغاز شده است تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.
خراسان رضوی دارای حدود 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
این استان دارای51 گردنه در راههای شهری به طول 545 کیلومتر و 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر است.
7505 / 1906 / 6053 خبرنگاران: ندا جواهرفر و فاطمه یوسفی ** منتشرکننده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.