کورش راهدار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این بدهی 19 میلیارد و 493 میلیون و 584 هزار ریال شامل جرائم دیرکرد پرداخت بدهی است.
وی ادامه داد: طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب امسال در قالب دو مرحله از خرداد تا شهریور و نیز 19 دی امسال تا دوم اردیبهشت سال آتی توسط تامین اجتماعی گناباد و بجستان در دست اجرا است.
رئیس شعبه تامین اجتماعی گناباد و بجستان گفت: این بخشودگی جرائم در راستای شعار امسال مبنی بر 'اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل' و بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید ملی اجرا می شود.
وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح 110 نفر از کارفرمایان این شهرستانها مشمول چهار میلیارد و 500 میلیون ریال بخشودگی جرائم قرار شدند.
راهدار از کارفرمایانا خواست حداکثر تا ششم اردیبهشت ماه سال 1396 با مراجعه به شعب تامین اجتماعی از بخشودگی جرائم استفاده کنند.
وی ابراز امیدواری کرد تا پایان اجرای این طرح 30 درصد دیگر از کارفرمایان گناباد و بجستان از بخشودگی جرائم بهره مند شوند.
رئیس شعبه تامین اجتماعی گناباد و بجستان در ادامه همچنین گفت: با تفویض اختیارات انجام شده بالغ بر 90 درصد خدمات شعبه تامین اجتماعی گناباد در شعبه اقماری بجستان به متقاضیان ارائه می شود.
19 هزار بیمه شده اصلی و 43 هزار افراد زیر پوشش آنها در شهرستانهای گناباد و بجستان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند. 3566 نفر ماهانه در این شهرستانها مستمری تامین اجتماعی دریافت می کنند.
گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله 287 و 278 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.
2095/1858**خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.