به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، سیدیاسر موسوی، چهارشنبه در کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام که با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در مشهد در حال برگزاری است، افزود: شایسته است از میزبانی اصلی کنگره، حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس بنیاد شهید به عنوان پدر عاطفی خانواده های شهدا، تشکر کنم.
وی گفت: جا دارد از طرف خود و خانواده های شهدای جهان اسلام به دلیل تلاش های جمهوری اسلامی و اقدامات تحسین برانگیز حضرت امام خمینی (ره) در حق جهان اسلام و مسلمانان نیز تقدیر کنم.
وی خاطرنشان کرد: البته تاکنون و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران اسلامی به عنوان آغوش گرمی برای شهدا و مستضعفان جهان اسلام بوده است.
وی با ابراز مسرت از حضور در کنگره بزرگداشت شهیدان در مشهد مقدس، پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017، افزود: اگر امتی یاد شهدای خود را زنده نگه ندارد، امتی مرده خواهد بود.
فرزند دبیرکل شهید حزب الله لبنان اضافه کرد: در این کنگره مبارک با نام خانواده های شهدا بر استمرار راه شهدا و ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی و خطر گروههای تکفیری تاکید می شود.
کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام، امروز با تقدیر از تعدادی از خانواده های شهدای جهان اسلام در محل سالن همایش های ایثار مجموعه سیاحتی و فرهنگی ثامن الائمه مشهد در حال برگزاری است.
در این مراسم، رئیس جمهوری از مجموعه کتاب فرهنگ اعلام شهدای کشور رونمایی کرد.
اجتمام**٧٢٦٨/5132
خبرنگار: مهناز بیرانوند ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.