به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمود بهروزه در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد به سالروز کشف حجاب در سال 1314 توسط رضاخان اشاره کرد و افزود: ارمغان رضاخان از سفر به ترکیه برداشتن چادر از سر زن مسلمان بود که این نمونه‌ای از نقض قانون الهی و اسلامی در آن دوره بوده است.
وی تصریح کرد: دشمن در قالب جنگ نرم به دنبال ایجاد فضاهای مسموم، بدحجابی، بی‌حجابی و ترویج فحشا و در نهایت نابودی مسلمانان است.
خطیب جمعه عنبرآباد اظهار کرد: متاسفانه حجاب امروز تحت‌الشعاع فضای مسموم و فاسد دشمن قرار گرفته و این زنگ خطری برای همه است.
وی ادامه داد: بدحجابی، بالا رفتن آمار طلاق و گسست خانواده نقشه دشمن است لذا همه هوشیار باشند تا در این نقشه دشمن گرفتار نشوند.
وی گفت: دشمن ما با اصل اسلام مخالف است چرا که اسلام با تبعیض، ظلم و فساد مخالف می باشد و این مغایر با اهداف غرب است.
حجت‌الاسلام بهروزه با اشاره به 19 دی سالروز قیام مردم قم گفت: جرقه‌های شکل‌گیری حکومت اسلامی ایران را مردم قم در روز 19 دیماه سال 1356 رقم زدند.
وی افزود: مردم ولایی و بصیر قم از جان خود گذشتند و در برابر توهین به امامشان ساکت ننشستند و با دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی به موقع در آن روز پیروزی اولیه انقلاب را رقم زدند.
وی بیان کرد: روز 19 دی در میان روزهای انقلاب مانند خورشید می‌درخشد چرا که از خصوصیات 19 دی، بصیرت، دشمن‌شناسی و به موقع حرکت کردن مردم در آن روز است.
امام جمعه موقت عنبرآباد گفت: بصیرت که نباشد انسان در انتخاب حق از باطل اشتباه خواهد کرد.
وی به مساله برجام اشاره کرد و افزود: آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیست لذا در مذاکرات هسته ای علیرغم زحمات زیاد تیم مذاکره کننده، آمریکا به تعهدات خود پایبند نبود.
وی گفت: آمریکایی‌ها همه ملل را نوکر خویش می‌خواهند و تفکر استکبار و ظالمانه دارد.
حجت‌الاسلام بهروزه با اشاره به مواضع شفاف رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مذاکرات برجام اظهار کرد: معظم له فرمودند من به این مذاکرات خوشبین نیستم و سفارش کردند که اگر آنها نقض کنند ما باید متقابلا جواب بدهیم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.