نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: آیین تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نقشه های دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم ایران را خنثی کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت السلام سید مهدی قریشی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی نمایش وحدت و تبعیت از فرامین رهبری بود گفت: عده ای سعی در ایجاد اختلاف بین مردم داشتند که اتحاد مردم در این آیین نقشه های آنان را خنثی کرد.

وی ادامه داد: مردم با شرکت وسیع در این مراسم یکپارچگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف در جوامع خلاف دین است گفت: رسول اکرم (ص) تلاش برای صلح و اتحاد را از 365 روز عبادت برتر و بالاتر دانسته است.

وی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ایجاد نفاق و دشمنی بین مردم ایران استفاده کرده است گفت: دشمن سعی در سو استفاده از موضوع ارتحال این عالم بزرگوار داشت که مردم قدرشناس ایران این اجازه را به آنان نداد.

وی تصریح کرد: ایجاد تفرقه بین جامعه اسلامی حرکت در خلاف مسیر ارزش های قرآنی و فرموده های امامان معصوم (ع) است  و همه باید توان خود را در از بین بردن تفرقه به کار گیرند.

امام جمعه ارومیه گفت: داشتن وصیت نامه یکی از واجباتی است که در دسن مبین اسلام به آن تاکید شده و عمل به آن نیز حقی است که بر گردن همه مسلمانان است.

وی تاکید کرد: نوشتن وصیت نامه با عدالت نیز از دیگر سفارشات دین مبین اسلام در این زمینه بوده است.
انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.