*روزنامه خراسان
'آقای روحجانی به شهر وعده ها خوش آمدید' عنوان گزارشی از مشکلات و وعده های بر زمین مانده مشهد به رئیس جمهور است. تصویر ورود رئیس جمهوری از پله های هواپیما نیز عکس صفحه نخست و همراه با این گزارش است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
در این ویژه نامه نیز تیتر و عکس روزنامه خراسان تکرار شده و همان گزارش را به واسطه سفر امروز رئیس جمهوری به مشهد مورد تاکید قرار داده است.

* روزنامه قدس
این روزنامه نیز عنوان' معیشت مردم و اقتصاد مقاومتی مساله اصلی کشور' را به نقل از تولیت آستان قدس رضوی منتشر کرد. عکس صفحه نخست روزنامه قدس نیز به پرواز بالگرد ملی 'صبا ٢4٨' که به دست متخصصان افتخار آفرین شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد ایران وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده اختصاص دارد که با عنوان 'صبا در آسمان ایران' همراه شده است.

* ویژه نامه قدس خراسان:
'دولت وعده هایش برای پایتخت فرهنگی جهان اسلام را محقق کند' به نقل از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی منتشر کرده است. عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری تزئینی از اتاق عمل بیمارستانی است که با تیتر' کاهش 50 درصدی هزینه های درمان از جیب مردم' همراه شده است.

*روزنامه شهرآرا
'اعتراض خبرگانی به معیشت بحرانی' تیتر نخست این روزنامه است که گزارشی از دومین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری بر اقدام و عمل موثر مسئولان در اقتصاد مقاومتی می باشد.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز مربوط به رونمایی از بالگرد ملی'«صبا ٢4٨' است که به دست متخصصان افتخار‌آفرین شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد ایران وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است که با عنوان 'پرواز صبا در آسمان ایران'خبر از رونمایی این بالگرد داده است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه نیز عنوان برجسته صفحه نخست خود را 'فقط برای 10 روز گندم داشتیم!' به نقل از استاندار خراسان رضوی منتشر کرده که تشریح کننده روزهای آغاز کار دولت یازدهم است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری از کانکسهای استفاده شده به عنوان کلاس درس است که با عنوان 'خلاءهای قانونی مانع اصلی توسعه فضای آموزشی' منتشر شده است.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.