عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دست برتر در تمام جبهه‌ها از آن جبهه دلدادگان به انقلاب اسلامی است، یعنی امتداد راهبردی نظام اسلامی درهمه نقاط عالم دست برتری دارد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی روز سه شنبه درحاشیه اجلاس خبرگان افزود: دغدغه خبرگان با توجه به پایان سال و فرارسیدن ایام نوروز، معیشت مردم وهمچنین موضوع اقتصاد مقاومتی است که فکرمی‌کنم از مسائل اساسی برای کشور و تمام نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری است.
رئیسی اظهارکرد: دولتمردان باید درباره اقتصاد مقاومتی کارنامه‌ای از خود نشان دهند چراکه رهبری تاکید کردند که راه کار برون‌رفت کشور از مشکلات و تحریم عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است و راهکاری غیر از این نمی‌تواند، جوابگو باشد.
وی تاکید کرد: امروز آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و بسیاری از دولتمردان مغرب‌زمین درصدد هستند تا عزت و اقتدارملی کشور را که در پرتو اقتدار به‌دست آمده است مخدوش کنند.
رئیسی تصریح کرد: این درحالی است که دست برتر در تمام جبهه‌ها چه در سوریه، یمن، عراق و سایرکشورها از آن جبهه دلدادگان به انقلاب اسلامی است، یعنی امتداد راهبردی نظام اسلامی درهمه نقاط عالم دست برتری دارد.
وی اظهارکرد: اهمیت مجلس خبرگان درضمانت بر استمرار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است که این جایگاه حساس برای مردم اطمینان‌بخش است.
عضومجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع فضای مجازی یکی ازمحورهای مهم این اجلاسیه است چرا که امروز مدیریت فضای مجازی از موارد مورد تاکید اعضای خبرگان رهبری است.
رئیسی با بیان اینکه فضای مجازی ساخته دست بشر است اظهارکرد: فضای مجازی ساخته دانش بشری و دارای ظرفیت های است که باید از آن استفاده کنیم اما این فضا باید مدیریت شود.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.