سروش پورآزاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت استادیوم ورزشی 5 هزار نفری شهرستان قوچان در سال 1388 توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی آغاز شده بود.
وی اظهار کرد: قرار بود این ورزشگاه در مهر ماه سال جاری به صورت موقت تحویل داده شود اما به دلیل برخی مشکلات و کمبودها زمان تحویل آن به تعویق افتاد.
وی با بیان اینکه تلاش انجام شده در دولت تدبیر و امید زمینه بهره برداری از این پروژه را فراهم آورد، گفت: پیگیری های وزیر ورزش و جوانان باعث شد روند رفع نواقص این ورزشگاه با سرعت بیشتری انجام شود.
پور آزاد افزود: این ورزشگاه از استانداردهای روز برخوردار است و می تواند ظرفیت بسیار بزرگی را در یکی از شهرستان های خراسان رضوی ایجاد کند.
وی اظهار کرد: ورزشگاه مزبور به دلیل داشتن پیست دو و میدانی استاندارد می تواند میزبانی مسابقات بین المللی و ملی دو و میدانی را نیز برعهده بگیرد.
وی با بیان اینکه مشکلات توقفگاه خودرو در این ورزشگاه نیز به زودی رفع می شود، گفت: برای ساخت ورزشگاه مزبور بیش از 110 میلیارد ریال هزینه شده است.
پور آزاد ادامه داد: این ورزشگاه دارای زمین فوتبال استاندارد با چمن مصنوعی، پیست دو و میدانی ٦ خطه خاک آجر، سیستم صوتی، سیستم روشنایی با میزان هر دکل 650 لوکس نور، جایگاه VIP به تعداد 100 نفر، جایگاه خبرنگاران و سیستم های گرمایش مرکزی و اطفای حریق می باشد.
ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان قوچان روز چهارشنبه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری همزمان با دیگر طرح‌ های استان خراسان رضوی افتتاح خواهد شد.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.