محمدرضا مهاجری عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمهای پدیده و گسترش فولاد در مشهد افزود: نیاز تیم پدیده بازیکن در خط حمله است و به احتمال فراوان در این پست بازیکن جذب خواهیم کرد.
وی ادامه داد: با چند بازیکن در خط حمله مذاکراتی انجام داده ایم اما با هیچکدام بطور کامل به توافق نرسیده ایم و تا نهایی نشدن مذاکرات نامی از بازیکن مدنظر نخواهیم آورد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده در ادامه پیرامون دیدار با تیم گسترش فولاد نیز گفت: این تیم گسترش از تیمهای خوب لیگ برتر است که زیبا بازی می کند. در ترکیب این تیم مهره های خوبی حضور دارد که بازی را برای حریفان سخت می کنند.
وی افزود: بعد از شکست صنعت نفت در آبادان، بازیکنان پدیده از زیر فشار روانی خارج شدند و اکنون با روحیه بالایی به رقابت با حریف تبریزی خود می روند.
مهاجری با درخواست از تماشاگران برای حضور در ورزشگاه ثامن مشهد ادامه داد:امروز بیش از هر روز دیگری نیاز به حضور علاقه مندان فوتبال مشهد در ورزشگاه داریم زیرا شرایط نمایندگان خراسان در جدول لیگ برتر فوتبال مناسب نیست و ممکن است در انتهای فصل حسرت این روزها را بخوریم.
سرمربی تیم گسترش فولاد به دلیل هماهنگ نشدن برنامه های باشگاهش به این نشست خبری در مشهد نرسید.
تیمهای پدیده و گسترش فولاد عصر جمعه 13 اسفند در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد به مصاف یکدیگر می روند.
هم اکنون تیم پدیده با 22 امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر و تیم گسترش فولاد با 30 امتیاز در رده هفتم جدول شانزده تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.