گسترش فولاد تبریز در مشهد به مصاف پدیده این شهر می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در نخستین بازی از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد تبریز میهمان تیم پدیده مشهد هستند.
 
شاگردان فراز کمالوند در بازی قبلی خود میهمان تیم فولاد خوزستان بودند و مقابل حریف خود با نتیجه دو بر دو متوقف شدند و به دنبال بازگشت دست پر از مشهد هستند.
 
گسترش فولاد تبریز در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر، 30 امتیازی است و در رده هفتم جدول قرار گرفته است. این تیم با ذوب آهن رده چهارمی، فقط 3 امتیاز فاصله دارد و با کمی تلاش، حتی می‌تواند امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم باشد.
 
اما پدیده مشهد پس از سه شکست متوالی، در بازی هفته بیست و دوم موفق شد صنعت نفت آبادان را با سه گل از پیش رو بردارد و با روحیه خوبی از تیم گسترش فولاد میزبانی کند.
 
پدیده نیز از 22 بازی، 22 امتیاز کسب کرده و در رده سیزدهم جدول 16 تیمی مسابقات قرار گرفته است.
 
در پنج رویارویی قبلی پدیده و گسترش فولاد، سه برد سهم مشهدی‌ها شده و دو برد نیز ازآن گسترش فولاد شده است.
 
این بازی در حالی از ساعت 15 فردا (جمعه) در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود که تماشای مسابقه برای هواداران رایگان اعلام شده است.
 
همچنین بر اساس اعلام دپارتمان داوری، حسین زرگر، علی میرزابیگی، رضا قیم و حسین زیاری داوران دیدار بین دو تیم خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.