سردار یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در مشهد افزود: دشمن جرات تقابل با انقلاب اسلامی را ندارد از این رو سعی بر آن دارد که درگیری را در فضای شبهه ناکی مانند آشفتگی در اقتصاد کشورها ادامه دهد.
وی با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: جنبه اجرایی این شعار برای همیشه باید مدنظر مسئولان قرار گیرد تا اقتصاد مقاومتی را در مرحله اقدام و عمل نشان دهیم و خواسته به حق مقام معظم رهبری را در این رابطه محقق کنیم.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: اگر هسته های مقاومت تقویت شوند، در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز همانند دیگر نبردها پیروز خواهیم شد که یکی از مسیرهای تقویت اقتصاد مقاومتی این است که مردم به عنوان ارکان اقتصاد مقاومتی با مصرف کالای داخلی این مهم را تحقق بخشند.
سردار نظری با اشاره به ظرفیت استان و حمایت از تولید کنندگان داخلی گفت: کشور و خراسان رضوی ظرفیت بالایی در تولیدات اقتصادی دارد که می توانند با توجه به این موارد اقدام کنند..
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: اصول جنگ در همه عرصه ها چه جنگ نرم و چه جنگ سخت یکی است و ما باید اصول نبرد را در تمامی عرصه ها مد نظر داشته باشیم و در فضای اقتصادی و حتی فضای مجازی نیز به همین گونه رفتار کنیم.
7495/ 6012خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.