دکتر محمد حسین بحرینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بازگشایی صحن های حرم مطهر رضوی پیشنهاداتی از طرف دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بسیج جامعه پزشکی ، نظام پزشکی مشهد و استانداری خراسان رضوی در دست تهیه است که به زودی به تهران ارسال می شود.
به گفته وی،  در صورت تصویب پیشنهادات که منطقی هم بوده، به احتمال زیاد می توان نسبت به بازگشایی صحن های مطهر برای شب های احیا و قدر اقدام کرد.

درهای حرم مطهر رضوی به علت پیشگیری از شیوع بیماری  کرونا از اواخر اسفندماه سال گذشته  تاکنون بسته شده است.
وی در ادامه به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو اشاره کرد و گفت:  تعطیلی مراکز تعویض پلاک خودرو جز تعطیلات رسمی به حساب می آید و وکالتنامه هایی که طی این مدت بین خریدار و فروشنده مبادله شده است مشمول تعطیلات رسمی قرار می گیرد.
او با اشاره به وضعیت موجران و مستاجران در ایام کرونا گفت: مستاجران زمانی که بنگاهها تعطیل بودند و نتوانستند تمدید قرار دادکنند، اجاره های آنان به مدت دو ماه با شرایط قبلی تمدید خواهد شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۲۰۳ تن رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.