قدرت الله ولدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پویش‌های مردمی در ملایر برای در خانه ماندن مردم در روز طبیعت و شکست کرونا نتیجه بخش بود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در ملایر، قرارگاه‌های زیستی، قرارگاه روحانیت و کمیته‌های زیر نظر مدیران ستاد تلاش‌شان بر این بود تا همشهریان ما روز ۱۳ فروردین نیز همچون روزهای دیگر در خانه بمانند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به بازدیدها و نظارت‌های مستمر از ورودی‌های شهر بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌های ملایر همچنین ورودی‌های شهر در روز ۱۳ فروردین مسدود شد.

ولدی گفت: پلیس راهور این شهرستان نیز به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، طرح ممنوعیت تردد از درب منزل را در ۱۳ فروردین اجرا کرد که در صورت بی‌توجهی جریمه‌هایی همچون ۵۰۰ هزار تومان و توقیف خودرو اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد: با استقرار تیم‌های نظارت و کنترل بیماری کرونا، اجازه نمی‌دهیم خودروهای غیر بومی وارد این شهرستان شوند و توسط نیروهای پلیس از طریق کمربندی‌ها به خارج از شهر هدایت می‌شوند.

ولدی تاکید کرد: ملایر در مهار کرونا شرایط خوبی دارد و برای ادامه این روند تا شکست کامل این بیماری نیازمند همراهی و مشارکت بیشتر شهروندان هستیم.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان رتبه نخست کشوری را در غربالگری کرونا کسب کرد افزود: تاکنون حدود ۸۰ درصد از مردم ملایر غربالگری کرونا شده‌اند که زحمات و تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان و بسیج و سپاه در اجرای این طرح قابل تقدیر است.

ولدی با اشاره به پشتیبانی و حمایت خوب مدیران ستادی استان با دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز امیدواری کرد: با محوریت امام جمعه همدان، استاندار همدان و همراهی و همدلی مردم و مسوولان بتوانیم استانی سالم در مهار کرونا داشته باشیم و به عنوان نخستین استان جشن پیروزی و شکست کرونا را بگیریم.

طبق اخرین گزارش رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین، ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، که ۳ هزار و ۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بر اساس این گزارش طی ۲۴ ساعت اخیر ۲ هزار و ۹۸۷ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند که ۱۳۸ نفر آنها فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.