آرش نجیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روزانه به‌طور متوسط بیش از یکصد تَن به تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان اضافه می‌شود و مردم باید همچنان نسبت به شیوع این بیماری مراقبت داشته باشند و توصیه‌ها و مصوبه‌های ستاد استانی مقابله با کرونا را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر  دست‌کم ۹۰۰ بیمار در بیمارستان‌های مرجع مقابله با کرونا و بخش‌های کرونای سایر بیمارستان‌های استان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل) بستری هستند، اظهارداشت: ۱۷۶ تَن از این بیماران در شرایط سخت بسر می برند و در بخش مراقبت ویژه بستری هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۹ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۱۵ تَن ترخیص شدند.

وی در پاسخ به اینکه تا کنون چه تعداد از کادر درمانی و پرستاری استان اصفهان به بیماری کرونا مبتلا شدند، گفت: هنوز رقم جمع‌بندی شده آن اعلام نشد اما تا کنون هیچ شهیدی در بین کارکنان درمانی و پرستاری در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه نداشتیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به تعداد جان باختگان از بیماری کرونا در استان اشاره نکرد.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه یازدهم فروردین امسال اعلام کرد: تاکنون ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲ هزار و ۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمار تفیکی استان‌ها در ابتلا به کرونا از چهارم فروردین تا کنون توسط وزارت بهداشت اعلام نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.