ستوان دوم محمد معینی نسب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با به کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و بهره‌گیری از دانش روز دنیا توانسته در زمینه تولیدات نظامی به اقتداری بزرگ دست یابد.
وی اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گران بهای دفاع مقدس و دستاوردهای آن، روز به روز بیشتر در جهان می‌درخشد.
نماینده نیروی زمینی ارتش در شهرستان سبزوار گفت: امروز که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پرشتاب در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است نقش ارتش در این عرصه کاملا بارز است و غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوشادوش و همگام با دیگر نیروهای مسلح در خط مقدم این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارند.
معینی نسب افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با وفاداری مثال‌زدنی به انقلاب و نظام مقدس اسلامی، دفاع از کیان و مرزهای آبی و خاکی کشور در برابر تهدیدات بیگانگان را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار داد و در این راه هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده است.  
شهرستان سبزوار در ۲۳۷ کیلومتری غرب مشهد بیش از ۴۱۰ شهید ارتشی دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.