به گزارش روز دوشنبه فرمانداری مشهد، محمد رضا هاشمی در جلسه کمیسیون کار و کارگری شهرستان مشهد که با محوریت بررسی تبعات شیوع ویروس کرونا بر جامعه کارگری تشکیل شد افزود: جامعه عزیز کارگری نقش اساسی در تحقق شعار سال یعنی "جهش تولید" بر عهده دارند.
وی با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های کارگری به منظور حفظ سلامت این قشر ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جامعه با تشکیل ۶ کمیته تخصصی مرتبط با ویروس کرونا از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مشهد از ۱۰۰ واحد کارگاهی دارای ۱۰۰ نفر کارگر بازدیدهای لازم مبنی بر رعایت موارد اشاره شده صورت گرفته است.

همچنین فرماندار مشهد هاشمی در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان نیز گفت: طی ۴۵ روز گذشته بیش از دو هزار تماس مردمی با سامانه ۱۲۴ نظارت بر اصناف ثبت شده است.

هاشمی افزود: طی همین مدت نیز چهار هزار و ۹۵۰ بازرسی تخصصی از واحدهای صنفی شهرستان مشهد انجام شده است.
وی ادامه داد: تامین کالاهای سلامت محور و اقلام اساسی مورد نیاز مردم به ویژه در ماه مبارک رمضان در ایام همه‌گیری کرونا به شکل جدی در دستور کار اعضای ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

بر اساس آخرین آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در ایران تا روز ۲۴ فروردین ۹۹، ۷۱هزار و ۶۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۴۷۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.