عباس محمدیان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج)، رسانه‌ها باید به انعکاس مهربانی مردم توجه داشته و آینه فعالیت‌های مومنانه و مهربانانه آنها باشند.

وی ادامه داد: در پویش "کمک مومنانه" قرار بر این است که اخبار نذر و نذورات مردم، فعالیت تشکل‌های مردمی در خدمت به محرومان و همچنین دیگر فعالیت‌های خودجوش مردم بیش از پیش در رسانه‌ها منکعس شود.

وی با بیان اینکه این پویش از امروز با رمز "یا صاحب الزمان" (عج) آغاز شد گفت: پویش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان امسال ادامه دارد.

محمدیان افزود: انعکاس فعالیت و کارهای مومنانه و مهربانی‌های مردم به یکدیگر، بقیه افراد را نیز تشویق به این کارها کرده و یک فرهنگ اسلامی گسترش پیدا می‌کند لذا از مسوولان تشکل‌ها و خیران می‌خواهیم به منظور انعکاس فعالیت‌های خود ارتباط بیشتری با رسانه‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: در این روزها و در شرایط شیوع کرونا، اقدامات مختلف از جمله نذر گوسفند برای محرومان، تولید و توزیع ماسک رایگان، بخشیدن اجاره توسط مالکان و نمونه‌های مختلف دیگر توسط شهروندان انجام شده است که انعکاس هر چه بیشتر این اقدامات نقش مهمی در تقویت همدلی عمومی ایفا می‌کند.

هم اکنون ۲ هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و دست‌اندرکار امور رسانه در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارند.

هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد، عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.