به گزارش خبرنگار مهر، راضیه مجاوری روز پنجشنبه در تشریح اقدامات این کارگروه در راستای مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: کارگروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، در راستای عمل به کلام رهبر معظم انقلاب نسبت به راه اندازی قرارگاه بهداشتی با رویکرد دفاع بیولوژیک و مقابله با کرونا، بر آن شد تا قرارگاه جهادی مکتب الزهرا (س) را به یاد بانوان مجاهد در ستادهای پشتیبانی دفاع مقدس راه اندازی کند.

وی افزود: فعالیت این قرارگاه وارد فاز دوم خود شده که از اواخر اسفند ماه آغاز و تاکنون ادامه دارد و توانسته ایم به دستاوردهای مطلوبی دست پیدا کنیم.

مسئول کارگروه بانوان کنگره ملی شهدای استان مرکزی بیان کرد: در زیرمجموعه این کارگروه، تاکنون ۳ قرارگاه و ۱۸ کارگاه خانگی در راستای رزمایش عمومی و با عنوان هر خانه یک کارگاه، در حال تولید ماسک بهداشتی هستند که کارگاه‌های خانگی در حال افزایش می‌باشند.

مجاوری عنوان کرد: کیفیت و جنس ماسک‌های تولید شده بر اساس استاندارد وزارت بهداشت بوده و بعد از تولید با دستگاه استریل و بسته شده و به دست مردم می‌رسد، ضمن اینکه این ماسک‌ها قابل شستشو و چندبار مصرف هستند.

مسئول کارگروه بانوان کنگره ملی شهدای استان مرکزی اضافه کرد: روزانه بیش از یک هزار ماسک در کارگاه‌ها و بیش از یکصد بالش بیمارستانی جهت کمک به نقاهتگاه‌ها در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.