«مهدی دمنه» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روزانه سه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک از سوی هنرجویان واحد آموزشی پوشینه بافت ناحیه یک اراک، یک‌هزار و ۵۰۰ عدد از سوی هنرجویان واحد آموزشی ساعی و ۵۰۰ عدد توسط هنرجویان شهرستان کمیجان تولید و در بین مردم و کادر درمانی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این ماسک‌ها به‌صورت داوطلبانه  از سوی هنرجویان و اعضای خانواده آنان که مهارت خیاطی دارند تولید و توزیع می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از آمادگی هنرستان‌های این استان در زمینه تولید لباس حفاظتی درمان خبرداد و گفت: در صورت تامین مواد اولیه، آمادگی تولید این تجهیزات  در هنرستان‌های استان وجود دارد.

دمنه با یادآوری انعقاد ۲ تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش با شبکه ۲ صدا و سیما افزود: برنامه «باهم برای هم» به‌صورت صبح و بعد ظهر و برنامه« انتهای الوند» ساعت هشت صبح به‌صورت روزانه د در راستای ایجاد تحرک و نشاط در بین دانش آموزان از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.

وی از تولید محتواهای آموزشی بومی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش استان مرکزی خبرداد و گفت: تولید محتواهای آموزشی منطبق با درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش استان آغاز و از طریق مدرسه مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.