به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح توسعه و استانداردسازی اورژانس بیمارستان امید ابهر، با تبریک هفته تامین اجتماعی، افزود: یکی از موفقیت های قابل دفاع جمهوری اسلامی توسعه، گسترش و ارتقای سطح بهداشت و پزشکی است که برخی موضوعات نباید موجب فراموشی این موفقیت ها شود.
وی اظهار کرد: سلامت جسمی و حمایت درمانی از گام های اساسی و اولیه برای یک جامعه است که در این بخش جمهوری اسلامی با اراده بوده و به لطف فرزندان خود در حوزه پزشکی به هیچ کشوری محتاج نیست.
استاندار زنجان با اشاره به فعالیت های سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: این سازمان در بحث درمان و حوزه سلامت همگام و همراه با وزارت بهداشت پیش رفته و بر اساس گزارش ها 53 درصد جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.
وی خاطرنشان کرد: سالانه در استان زنجان یک هزار و 260 میلیارد تومان به افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خدمات ارائه می شود و در اینجاست که متوجه علت پیگیری وصول مطالبات این سازمان از واحدهای تولیدی می شویم.
درویش امیری با بیان اینکه یک ریال از مطالبات تامین اجتماعی به خزانه دولت واریز نمی شود، ادامه داد: روزانه هزار و 200 میلیارد تومان هزینه سازمان تامین اجتماعی در کشور است.
وی افزود: امروز جایگاه علمی و پژوهشی ما در عرصه پزشکی سند افتخار ما است و با افتخار از جامعه پزشکی کشور مردم منطقه و دنیا بهره مند می شوند.
استاندار زنجان در زمینه وضعیت سیاسی کشور خاطرنشان کرد: روزهای غربت جمهوری اسلامی را پشت سر می گذاریم و هم دوستان قلم زهرآگین خود را به کار می گیرند و هم دشمنان و مخالفان نیز به شیوه خود دشمنی می کنند، ولی از دوستان و کسانی که زیر سقف جمهوری اسلامی زندگی می کنند انتظار داریم در این روزهای مهم و حساسی که پشت سر می گذاریم، منطقی و هوشمندانه همراه با خویشتن داری و دقت عمل رفتار کنند.
وی بیان کرد: ایرانیان در زیر پرچم جمهوری اسلامی، قانون اساسی و رهبر معظم انقلاب قرار دارند و کمترین آسیب و ضرر به کشور، آسیب به جمعیت عزتمند ایران است و باید هوشمندانه و به دقت به مسائل بنگریم و فراموش نکنیم در 40 سال انقلاب چه روزهای سختی برما گذشت.
این مسئول ادامه داد: دفاع مقدس نیز در زمانی رخ داد که آمریکا تمام دنیا را علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج کرد ولی به کوری چشم دشمنان و صهیونیست 40 سال از عمر این انقلاب گذشت و خللی در مسیر آن رخ نداد و امروز نیز همه ما باید هوشمندانه این مرحله را سپری کنیم.
وی تصریح کرد: ما در شرایط جدیدی قرار داریم و ائتلاف ننگین آمریکا، اسرائیل و عربستان موجب شد تا مشکلات جدید اقتصادی در مسیر حرکت کشور قرار بگیرد و نوسانات قیمت ارز و پیامدهای بالا رفتن قیمت آن موجب شد، ما در شرایط سخت قرار بگیریم و این شرایط را هم باید ملت و دولتمردان درک کنند.
استاندار خاطرنشان کرد: این شرایط سخت را نیز باید ملت، دولت و تمامی قوا همگی باهم در کنار یکدیگر با درک درست موقعیت با موفقیت پشت سر بگذارند و در این راه نیز لطف الهی شامل حال ما خواهد شد.
به گزارش ایرنا، طرح توسعه و استاندارد سازی اورژانس بیمارستان امید ابهر پس از گذشت 18 ماه از کلنگ زنی با حضور مسئولان استانی و شهرستان در زیر بنای یکهزار مترمربع به بهره برداری رسید.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.