به گزارش ایرنا، مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت همزمان با شب ولادت حضرت مهدی(عج) در حالی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، بر فراز پشت‌بام‌ها قرار گرفته و ندای یا مهدی(عج) ادرکنی و الله اکبر سر دادند و با استغاثه به آن حضرت، از درگاه الهی سلامتی تمامی ملت‌های جهان به ویژه مردم ایران اسلامی را خواستار شدند.

در میادین اصلی شهرستان‌های جنوب‌شرق نیروهای بسیج و سپاه به نورافشانی آسمان شهرها پرداختند تا جشن مردم را با نور و شادی تکمیل کنند.

برخی از جوانان شهرستان ورامین در اقدامی ابتکاری، با برپایی ایستگاه‌های صلواتی به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌ کننده رایگان بین مردم پرداختند.

بسیاری از مردم سردر منازل را چراغانی کرده و با نصب پرچم‌های سبز، از درگاه خداوند متعال، ظهور حضرت ولی عصر(عج) را طلب کردند.

با تشکیل کارگروه اجتماعی ستاد مقابله با کرونا با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسته‌های غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند و افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیکار شده‌اند توزیع گردید.

از مأذنه مساجد شهرستان‌های جنوب‌شرق استان تهران، دعای فرج پخش شد تا منتظران ظهور حضرت اباصالح المهدی(عج) با اطمینان قلبی با بیماری منحوس کرونا مقابله کنند.

شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب‌شرق تهران واقع شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.