سرهنگ دوم پاسدار محمد حسین الیاسی روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقلام  توسط ۲۵۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و گردان بیت‌المقدس بین بانک‌ها و صنوف مختلف توزیع شد.
وی همچنین با اشاره به برپایی ایستگاه‌های غربالگری و کنترل ورودی‌های شهرستان گفت: این طرح در پنج نقطه شهرستان با همکاری هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان اجرا شد و در جریان آن بیش از هفت هزار نفر در ورودی‌ها و مناطق شهری و روستایی این شهرستان پایش سلامت شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک با بیان‌اینکه در این مدت۶۰۰ سبد معیشتی به ارزش ۸۵ میلیون ریال نیز بین خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع شد، افزود: این سبدها شامل برنج، ماکارونی، رُب گوجه و روغن بود.
الیاسی در باره اجرای طرح بلوک‌بندی خور و بیابانک گفت: یکی از اهداف اجرای این طرح، تقسیم‌بندی شهرستان به ۳۳ بلوک بود که در قالب آن اطلاع‌رسانی عمومی، ضدعفونی معابر، آموزش و آگاه‌سازی شهروندان، برپایی ایستگاه سلامت و پایش مسافران و رانندگان، مقابله با احتکار و گرانفروشی، استفاده از کمک خیرین برای خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و دوخت ماسک توسط بسیج جامعه زنان اجرا شد.

خور و بیابانک با ۲۰ هزارنفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.