سرهنگ هادی امیدوار عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین طی این مدت ۳۰۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده‌ است.
وی با بیان اینکه جریمه پنج میلیون ریالی و توقیف یک ماهه خودرو از جرایم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به استان خراسان رضوی است اظهار داشت: حدود ۸۵ درصد ترددهای استان مربوط به خودروهای دارای پلاک مشهد است.
وی اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو از در منزل در روز طبیعت، میزان تردد در جاده‌ها به صورت چشمگیر کاهش یابد.
طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از نهم فروردین ماه در جاده‌های خراسان رضوی آغاز شده و در اجرای آن تمام خودروهای دارای پلاک غیربومی به مبداء بازگردانده می‌شوند.

طبق اعلام پلیس راهور خراسان رضوی، تردد خودروها از ساعت پنج بامداد تا ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود و خودروهای رانندگان متخلف به مدت یک ماه توقیف و این رانندگان پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.
تاکنون آرمایش کرونا در یک هزار و ۴۷۵ بیمار استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده که ۸۸۳  نفر آنان متعلق به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.