به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قامتی صبح امروز در محل اخذ رأی مسجد جامع نیشابور، اظهار کرد: خوشبختانه در اولین ساعات اخذ رأی در شهرستان نیشابور شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم.

فرماندار نیشابور افزود: در شهرستان نیشابور و فیروزه ۳۷۵ شعبه اخذ رأی را داریم که در مجموع ۴۵ صندوق اخذ رأی مربوط به شهرستان فیروزه و ۳۳۰ صندوق رأی مربوط به شهرستان نیشابور است؛ که از این تعداد ۱۵۰ صندوق مربوط به شهر نیشابور و ۵۱ صندوق مربوط به بخش زبرخان، ۷۰ صندوق بخش مرکزی، ۳۴ صندوق بخش میان جلگه و ۲۵ صندوق مربوط به بخش سر ولایت است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه قبل از ساعت ۸ صبح تعدادی زیادی از مردم جلوی صندوق‌های رأی، آماده رأی دادن بودند تا نقش خود را تصمیم گیری های کشور ایفا نمایند.

قامتی ابراز کرد: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی همانگونه که بارها تاکید شده از سوی مقام معظم رهبری یکی از کلیدی ترین و مهم‌ترین موضوعات مشارکتی و اجتماعی در بین مردم است.

فرماندار نیشابور بیان کرد: از ۸۵ نفری که در ابتدای انتخابات ثبت نام کرده بودند با انصرافی برخی از نامزدها، فقط ۴۸ نفر باقی ماندند که امروز شاهد رقابت این عزیزان در شهرستان نیشابور و فیروزه هستیم. در شهرستان نیشابور و فیروزه مجموعاً ۲۵۵ هزار نفر از واجدین شرایط رأی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.