به گزارش ایرنا، بهمن طاهرخانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین، اظهار کرد: امیدوارم با تصمیم گیری های خوب خود در سطح کلان شاهد پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه ها باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه پیام امسال مقام معظم رهبری، هم مردم و هم دولتمردان را مورد خطاب و اشاره خود قرار داده از این رو همه ما در هر جایگاه و عرصه ای از این فرصت به نفع صنایع و واحدهای تولیدی داخل باید استفاده کنیم.
طاهرخانی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 96 خود و در نشست های طولانی و طاقت فرسا در همه زمینه های اقتصادی، کشاورزی و تولید داخلی بودجه های خوبی را پیش بینی و تصویب کرد و برای دستیابی به یک بودجه کارآمد و عملیاتی زحمت زیادی کشید.
به گفته وی، تلاش مجلس در اختیار قرار دادن بودجه لازم برای دولت در جهت بازگشایی بن بست های فراروی دولتمردان بود و در زمینه حمایت از تولید داخلی و صنایع موجود نیز به نحو مطلوبی عمل کرد تا صنایع داخلی بتوانند رقابت سالم و مفیدی را با واحدهای خارجی داشته باشند.
طاهرخانی ادامه داد: تولید کنندگان داخلی برای تحقق شعار امسال باید حرکت ماهیتی را در عرصه تولیدات خود ایجاد کرده و در زمینه افزایش کیفیت کالاها نیز به شکل جدی اقدام کنند.
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اضافه کرد: ما باید به سمت و سوی مصرف داخلی گرایش پیدا کنیم و با برندسازی و کیفیت بخشی به تولیدات ساخت داخل، مردم را به این سمت جذب کرده و در عین حال نیز بتوانیم با کالاهای مطرح دنیا رقابت کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی به سمت و سوی حمایت از کالای داخلی پیش رفته و با کمک سایر قوا امیدواریم شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی هر چه بیشتر کشور در سال جاری باشیم.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.