عزیز اکبریان روز دوشنبه در نشست شورای اداری کرج، افزود: مردم با اعتماد و اطمینان به این موسسات مراجعه داشتند و سپرده گذاشتند و هرچه سریعتر باید وضعیت آنها را برای تامین رضایت بیشتر عموم مشخص کرد.
وی ادامه داد: امروز وضعیت این موسسات به معضلی تبدیل شده که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و بی توجهی به آن پیامدهای نامطلوبی را به همراه دارد.
اکبریان اظهار کرد: کرج امروز با مشکلات متعددی مواجه است که از جمله آن ترافیک است، بنابراین می طلبد تا صاحبنظران و کارشناسان با اجرای طرح های مناسب هرچه بیشتر دراین زمینه گام های موثر خود را بردارند.
نماینده دیگر مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت:در بحث اشتغال باید بیشتر از گذشته به بحث خدمات اهمیت دهیم اکنون بیش از حد به صنایع پرداخته ایم و نتیجه مطلوب نداشته است.
محمد جواد کولیوند ادامه داد: تصمیم گیری های درست در حوزه سرمایه گذاری علاوه بر اشتغالزایی زمینه توسعه هرچه بیشتر دراین بخش را فراهم کرده که باید توجه بیشتری را به آن داشت.
وی تاکید کرد: ساختار دولتی باید چابک تر باشد، باید ببینیم چه راهکاری برای چابک تر شدن سیستم اداری موثر است. طرح تکریم ارباب رجوع نیز با هدف جلب رضایت بیشتر مردم باید ادامه یابد.
کولیوند با درخواست از فرماندار کرج برای حل برخی از معضلات اجتماعی از جمله وضعیت محورهای ارتباطی، گفت: جاده کرج - چالوس به دلیل تصمیمات جزیره ای هنوز ساماندهی نشده و اقدامات موثری باید صورت گیرد.
وی اضافه کرد: هنوز نمی دانیم کدام قسمت های جاده چالوس باید تابلو داشته باشد و کدام قسمت نداشته باشد. در تقسیمات کشوری اختلافاتی بین گرمدره، کرج، مشکین دشت و فردیس است که نیازمند تصمیمات اساسی از سوی مدیران این استان می باشد.
نماینده مردم کرج تاکید کرد: تصمیم گیری ها باید به نوعی باشد که رضایت مردم را تامین کند و ازموازی کاری پرهیز کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716537
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.