نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و تسهیل امور استان پشتیبان و کمک کار استاندار و معاونین او هستیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، صدیف بدری در جلسه شورای اداری استان اردبیل با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ما اگر انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندیم با تکیه بر وحدت کلمه، همراهی و هم‌افزایی همه مردم بود و در این 40 سال نیز با تکیه بر همین عنصر به دور از سلیقه‌های شخصی، حزبی و جناحی هم در عرصه جنگ تحمیلی و هم پیشرفت‌های علمی، نظامی و هسته‌ای موفق شدیم کار را شایسته به پیش ببریم.
وی خاطرنشان کرد: باید همچنان به دور از سلیقه‌های سیاسی در چارچوب نظام اسلامی و زعامت مقام معظم رهبری با همدلی و تلاشی جدی کار را به پیش ببریم تا به اهداف متعالی نظام دست پیدا کنیم.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به دور از حساسیت‌ها به استاندار این حق را می‌دهیم که معاونین خود را انتخاب و معرفی کند و نباید در این زمینه حساسیت ایجاد شده و یا برخی به دنبال حاشیه‌سازی باشند چرا که انتخاب معاونین در حیطه اختیارات استاندار است و همانطوری که دو معاون قبلی خود را انتخاب و برگزیده بود امروز نیز معاون سیاسی او معرفی و فعالیت خود را آغاز می‌کند.
بدری تصریح کرد: امیدواریم نتیجه و ماحصل این جابجایی‌ها به خدمت بیشتر مردم منجر شود تا ما بتوانیم به دور از حساسیت‌ها ماموریت خدمت‌رسانی را انجام دهیم.
وی بیان کرد: در دو ماه گذشته ما از عملکرد استاندار اردبیل رضایت داریم و شبانه‌روز در حوزه سرمایه‌گذاری و پیگیری پروژه‌های عمرانی تلاش‌های شبانه‌روزی انجام شده و همواره امیدواریم به دور از سلایق شخصی، حزبی و جناحی خدمت به مردم در راس امور قرار گیرد.
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل این استان را استانی امن و در عین حال کمتر توسعه یافته معرفی کرد و گفت: در فضای آرام با هم‌افزایی و وحدت و به دور از چالش‌ها ضرورت دارد به توسعه همه جانبه استان کمک کنیم که قطعا تقویت این مسیر می‌تواند به نفع توسعه همه‌جانبه و پایدار استان باشد.
بدری حمایت مجمع نمایندگان استان را از نیروهای توانمند و مستعد بومی یادآور شد و افزود: هر چند در سطح ملی از نیروهای بومی ما کمتر استفاده شده اما باید با تلاش و پیگیری‌های همه‌جانبه هدفمان بر این باشد تا نیروهای بومی و توانمند خود را مورد حمایت قرار دهیم.
وی نصیری را از جمله این نیروهای توانمند بومی معرفی کرد و بیان داشت: معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار با درایت خود دو انتخابات همزمان را به گونه‌ای مدیریت کرد تا با آرامش و سلامت انتخابات باشکوهی را شاهد باشیم و قطعا در سطح کشور سعی خواهیم کرد تا این نیروهای بومی را مورد حمایت و همراهی قرار دهیم.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه برخی مدیران و مسئولان استان از ظرفیت استان برای پیگیری امور استفاده نمی‌کنند به طوری که حتی برخی از مدیران دو سالی است که به خود بنده حتی یک زنگ نزدند تا خواستار پیگیری موضوعی از طریق مجلس باشند در حالی که انتظار می‌رود بیش از این از ظرفیت نمایندگان استفاده شود.
بدری کاهش چشمگیر بودجه عمرانی کشور را از 70 هزار میلیارد تومان به 33 هزار میلیارد تومان یادآور شد و خاطرنشان کرد: به رغم این کاهش ملی ما تلاش کردیم تا در بودجه سال آینده ردیف‌های عمرانی استان را اعم از راه‌آهن و راه‌های اصلی ارتقا دهیم تا این استان در پروژه‌های زیرساختی با کاهش اعتبار روبرو نباشد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.