به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمد خوش‌چهره عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: در حال حاضر محیط ملی درگیر مسائلی خاص است که دربردارنده همه حوادث پیش رو است.

وی افزود: متاسفانه کاندیداها در انتخابات گذشته به دنبال تخریب طرف مقابل برای اثبات خود هستند که این روش در کشور ما روشی مذموم است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان استراتژیست انقلاب و نظام به خوبی متوجه این موضوع شده‌اند که اقتصاد در حال به چالش کشیدن نظام اسلامی است و اقدامات صورت گرفته در زمینه اقتصاد مقطعی است.

استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به نظام مالیاتی ایران اشاره و عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر نظام مالیاتی ما کاملاً ناعادلانه است و افراد دارای زندگی اشرافی، مالیات اشرافی‌گری خود را در ایران پرداخت نمی‌کند.

خوش چهره تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر ایران بیکاران زیادی دارد که افزوده شدن بر تعداد آنها می‌تواند چالش‌های امنیتی و اجتماعی زیادی را به وجود آورد.

وی درباره عملکرد دولت و مجلس در زمینه‌های اقتصادی اظهار داشت: خوشبختانه مقام معظم رهبری به عنوان یک مدیر، رهنمودهای خوبی را در برابر ما قرار می‌دهند اما مجلس و دولت در عملیاتی کردن آن ها دچار غفلت و فراموشی می‌شوند.

نماینده هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی به لایحه بودجه اشاره و تصریح کرد: بیش از 70 درصد لایحه بودجه براساس خام فروشی نفت بسته می‌شود و نمی‌توان این عملکرد را تولید ملی برای خود به حساب آوریم.

خوش‌چهره در پایان سخنان خود گفت: بعد از جنگ تحمیلی 4 دولت با شعارهای سیاسی مختلف انتخاب شدند اما تمام آنها دارای یک برنامه اقتصادی واحد هستند که آن هم استفاده از ظرفیت نفتی کشور برای افزایش بودجه است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623149
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.