محمد علی پور کریمی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پنج نفر از دبیران احزاب اصلاح طلب در استان برای شرکت در انتخابات پیش روی ثبت نام کرده بودند که هیچ یک تائید نشده و تمام گزینه های اصلاح طلبان در البرز رد شدند.

وی اضافه کرد: هدف از شرکت اصلاح طلبان در مجلس شورای اسلامی، طبق فرموده مقام معظم رهبری برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری بود، افراد شاخص اصلاح طلبان با توجه به رد صلاحیت های گسترده پیشین نسبت به شرکت در این انتخابات رغبتی نشان ندادند، اما جوانان پای کار آمدند که هیچ  کدام از آنها تائید نشدند.

پورکریمی گفت: آمارها نشان از این است که این وضعیت نه تنها در البرز بلکه در ۲۵ استان دیگر کشور نیز وجود دارد به همین دلیل امکان دادن لیست برای اصلاح طلبان در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دیدگاه این بود که افرادی که ۱۰۰ درصد اصلاح طلب  و کمتر رد صلاحیت شدند در انتخابات شرکت داده شوند ، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصلاح طلبان استان البرز لیستی ارائه نمی دهند و از فردی نیز حمایت نمی کنند، گروه و یا افرادی که خود را منتسب به اصلاح طلبان بکنند تکذیب می شوند.

پور کریمی گفت: کسانی که به عنوان مستقل اصلاح طلب خود را معرفی کنند، ضمن اینکه به آنها احترام می گذاریم اما در لیست اصلاح طلبان نخواهد بود و هر فرد و یا گروهی ادعایی کند جعلی است.

وی ادامه داد: در سایر شهرستان های استان نیز لیستی از سوی اصلاح طلبان ارائه نشده و نخواهد شد.

پور کریمی با اشاره به اینکه حضور اصلاح طلبان در دور گذشته موجب موفق برگزار کردن و حضور هر چه بیشتر شد عنوان کرد: انتخابات را تحریم نمی کنیم، مردم هر کس را که بخواهند خودشان تشخیص و رای می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.