عزیز اله شهبازی روز چهارشنبه در همایش بازرسان شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی البرز افزود: بیش از ۱۶۰ نفر برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی در البرز ثبت نام کردند و  به واسطه این امر استان اول کشور در ضریب استقبال هر کرسی، شدیم.

وی ادامه داد: اتخاذ تدابیر لازم برای جلب مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم البرز در انتخابات پیش رو ضروری  است و هدف واحد نظارت این است که آنچه از سوی مردم در صندوق های رای است، قرائت شود.

استاندار البرز اضافه کرد: طی تعامل و هم افزایی در ۶ فرمانداری استان و همچنین اعضای ستاد انتخابات استان، پیشگیری از تخلف را به عنوان یک اصل اساسی در دستور کار داریم.
وی با بیان اینکه فردا تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آغاز می شود، گفت: شاخص های امنیت در البرز بسیار خوب است از این رو در جلسه شورای تامین استان البرز که با حضور وزیر کشور برگزار شد، تمام ارکان برقراری امنیت البرز، آمادگی خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم اعلام کردند.
وی با اشاره به مسوولیت سنگین، مهم و خطیر بازرسان گفت: به طور قطع بازرسان باید افرادی شکیبا، مسلط به قانون و شجاع باشند تا بتوانند ماموریت خود را به نحو مطلوب انجام دهند و کار رصد، پایش و پیشگیری از تخلفات را دنبال کنند.
استاندار البرز افزود: امید است با تمهیداتی که اندیشیده شده، در ۲ اسفند ماه امسال شاهد برگزاری انتخاباتی رقابتی، سالم، امن و با مشارکت بالا باشیم.

وی ادامه داد: وزارت کشور برای سلامت بیشتر روند برگزاری انتخابات، علاوه بر نمایندگان خود در استان ها و شهرستان ها،  بازرسان را نیز مامور می کند که نظارت بر سلامت این رویداد را بر عهده بگیرند.

استاندار البرز اضافه کرد: در دور گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع ۲ حوزه انتخابیه بیش از ۵۳ درصد مشارکت مردم البرز را داشتیم.
شهبازی با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردم، گفت: روز گذشته علی رغم برودت شدید هوا مردم در البرز حاضر شدند تا با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب تجدید بیعت کنند.
وی افزود: ۲۲ بهمن امسال مصادف شد با چهلمین روز شهادت سرباز وطن، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مردم عاشقانه و با شور در این مراسم حضور یافتند.
وی خاطرنشان کرد: پروژه های معطل مانده استان را رصد کرده و با پیگیری های استانی و ملی نسبت به رفع موانع و گره گشایی آنها اقدام کردیم که این امر توفیقات خوبی را همراه داشته است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.